2017年11月7日 星期二

飯盒


大、小魔怪依家開始帶飯返工,

好在大魔怪逢星期二和四先帶飯(素飯盒);

而小魔怪呢就話要減肥喎!

所以帶飯只有一個要求,

就係要多菜少肉呀!

雖然係隔夜煮定,

但所有菜和炒粉麵都係朝早新鮮煮的,

我一D都唔馬孚虎架!


豉油雞髀配麻辣雲耳娃娃菜
 蓮藕蜜糖豆炒蘑菇配西芹炒肉絲
 豉油雞翼配西蘭花炒蘑菇
麻辣雲耳蘑菇素牛丸
 黑椒蘑菇炒意粉(蘑菇、洋蔥、西蘭花)
素炒烏冬(素粟米餅、蘑菇、椰菜、甘筍、金菇)

  



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!




18 則留言 :

  1. 整得好靚,一定好好味

    回覆刪除
  2. 哈哈,咁大隻雞肶點減肥。

    回覆刪除
  3. 賣相超靚,味道唔使多講👍👍,叻媽,你係得嘅😋😋

    回覆刪除
  4. 飯盒好整齊,睇都感受到好味,愛心飯盒24孝亞媽,正所謂子女吃得開心幾辛苦都是值得!是嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,佢哋食得開心,我都開心呀!

      刪除
  5. 我個留言唔見左! 咁多餸的飯盒,會令同事好羨慕呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,佢哋應該去廚房整熱,再拎返坐位食,冇人理佢哋架啦!

      刪除
  6. 大、小魔怪要帶飯,你重忙左,晚餐要諗,飯盒又要諗

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇架,有時睇下晚餐食咩,小魔怪就帶咩返工,大魔怪就麻煩少少,鐘意食炒粉麵就要朝早先煮喇!

      刪除
  7. 嘩!盒盒都咁精彩點減肥呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多菜少肉少飯,啱佢架,不過唔知佢有冇食下午茶就真!

      刪除
  8. 有媽的孩子真的好.....幸福呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家呢個世代嘅年青人,比我哋幸福好多呢!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!