2017年11月15日 星期三

可喜可賀


今日我哋一家全藍班,

出席大魔怪大學畢業典禮,

母親大人湊大大魔怪,

緊係都要嚟襯下熱鬧啦!

大魔怪好叻仔,

除咗一級榮譽畢業外,

仲攞到優異學業獎學金添呀!

大小魔怪兩人都學有所成,

我哋真係老懷安慰囉!

P.S小魔怪都係一級榮譽畢業架! 💕💕💕

畢業禮後有個少型聚餐,

食少少嘢就返屋企囉!

大魔怪就繼續留係學校同同學一齊影相呀!














  


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!

雀后(添飯)Facebook Fan Page




18 則留言 :

  1. 我哋都凳你開心架。你倆夫婦又咁後生。以前的辛苦忘記哂啦。恭喜你哋呀。

    回覆刪除
  2. 恭喜曬,兩位仔仔都學業有成👍😃

    回覆刪除
  3. 恭喜!恭喜!兩個都好叻仔!

    回覆刪除
  4. 恭喜 ,恭喜!
    兩個👍👍叻仔!

    回覆刪除
  5. 原來我哋同住一個地方��,恭喜你哋!

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!