2017年9月14日 星期四

滷豬手


好耐冇食過豬手,

响百佳超市肉檔買一隻新鮮豬手又唔貴喎!

肉檔靚姐計我$60隻,

滿$60仲有得平$6(即豬手$54隻),

而且俾多舊肥肥哋嘅腩肉添!

今次自己整滷水汁,

用剩嘅汁可以留番下次用呀!










材料: 豬手1隻、腩肉手塊、雞蛋3隻、滷水包1個、薑3片、

老抽1湯匙、紹酒1湯匙、鹽少許、生粉水

調味: 豉油4湯匙、老抽2湯匙、紹酒2湯匙、冰糖適量

做法: 先燒熱水,加入豬手、腩肉、薑1片和紹酒1湯匙,出水10分鐘,

取出豬手和腩肉,沖洗後慢慢清除豬皮上豬毛,用老抽1湯匙搽勻豬皮;

凍水落雞蛋煲至蛋熟後去蛋殼備用;

燒熱水加入滷水包、薑2片和調味煮滾,加入豬手和腩肉煮至翻滾後,

轉小火慢慢炆2小時,加入雞蛋後熄火,慢慢浸蛋至上色;

飯前煮熱豬手,待涼少少後取出豬手、腩肉和雞蛋切件;

將部份滷水汁煮滾,落少許鹽和生粉水埋芡汁,將汁淋豬手面便成。

~按自己嘅喜好,加冰糖調味(我鐘意甜,所以加咗2大舊冰糖呀!)

~鹽要最後埋芡汁時先加,唔想個滷汁太咸呀!)

 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 





12 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!