2017年6月8日 星期四

粟米魚肚肉碎羹


每次煮魚肚時,

我都會浸多幾隻,

出水後就可以放入冰箱,

咁就隨時都有得用啦!







材料: 地們粟米蓉1罐、豬肉碎$10、魚肚1條、雞蛋1隻

醃料: 豉油1茶匙、糖1茶匙、生粉少許、麻油少許

做法: 用醃料醃豬肉碎15分鐘;雞蛋發勻備用;

將1罐粟米蓉加1罐水和魚肚放入煲內煮滾15分鐘後,落肉碎後滾多5分鐘,

加入鹽調味
後熄火落蛋漿攪勻,隨個人喜好加胡椒粉調味便成。

魚肚處理方法:

魚肚用水浸軟,燒熱一鍋水,加薑片放入魚肚出水15分鐘,

唔好開蓋焗多大半個鐘,洗淨內裡的沙粒,切粒備用。

(一次過處理多些魚肚放入冰箱,咁就隨時都有得用啦!)

 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


6 則留言 :

  1. 好補喎! 哈哈!魚肚多骨膠原嗎? " 正 "

    回覆刪除
    回覆
    1. 魚肚即係花膠,一樣有骨膠原架!

      刪除
  2. 魚肚放得耐,係咪會有油溢味?我有一大包呀

    回覆刪除
  3. Do you need free Facebook Followers?
    Did you know that you can get them ON AUTO-PILOT AND TOTALLY FOR FREE by using Like 4 Like?

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!